Vanliga frågor och svar

Här finner du svar på de vanligaste frågorna vi får till oss på Jaktia!

Produkter

Jag har köpt ett presentkort men jag får inget skickat till min mail?
Kika i din skräppost - ibland hamnar presentkorten där!

Jag har problem med min Link Micro. Här finner du support!

Felsökningsguide:
1. Sätt i nya batterier
2. Formatera SD-kortet - i FAT32-format (standard)
3. V 2019 (4G) - modell gör en uppdatering: https://spypoint.info/en/downloads-2/
4. V 2020 (LTE) - ingen ny uppdatering tillgänglig https://spypoint.info/en/downloads-2/

Om inte det hjälper, lämna in din Kamera i din Jaktiabutik ihop med följande information:
1. Vad är fel
2. Vilken e-postadress är kopplad till Spypoint-appen (lösenord behövs INTE)
3. Simnummer från kameran (eller namnet på kameran i kontot)

Jag är vänsterskytt, hur filtrerar jag så att jag bara ser vänstervapen i sortimentet?
Välj Sortiment // Vapen // Visa allt inom vapen // Under "Utförande" kan du välja höger eller vänster.

Jag är vänsterskytt, hur filtrerar jag så att jag bara ser vänstervapen i begagnat sortimentet?
Välj Begagnade vapen och Optik. I filtret "Produkttyp" väljer du "Vapen". Då dyker fler filter upp där du kan välja kaliber och utförande. 

Jag skulle vilja byta in mitt vapen, går det?
De flesta Jaktiabutiker erbjuder inbyte av begagnade vapen och kikarsikten. Kontakta din närmaste butik för värdering. 

Club Jaktia

Hur ändrar jag mina personuppgifter i Club Jaktia?
Maila jaktia@jaktia.se för att få hjälp med att uppdatera personuppgifter, intresseområden och tillhörighetsbutik mm

Jaktia Pay

Kan man ansöka om Jaktia Pay på hemsidan?
Nej det kan man inte längre. Nya EU direktiv gör att man måste ansöka om Jaktia Pay till det köpet du gör i den aktuella butiken.

Får jag bonus på mina köp med Jaktia Pay?
Enligt ett nytt EU-direktiv gällande kreditkort kan vi inte längre ge månadsbonus på köp med Jaktia Pay (tidigare Jaktiakortet). Poäng får du numer på dina köp via Club Jaktia, läs mer om det här.